ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ ФУНКЦІЇ ДИСТАНТНИМИ СІМ’ЯМИ

Автор(и)

  • Наталія ПОТАПЧУК Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0001-8303-6196
  • Алла ВЕНДЕРА Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-23

Ключові слова:

дистантна сім’я, виховна функція, функціональні сімейні ролі, психологічна та емоційна дистанція

Анотація

У статті здійснюється аналіз проблемних аспектів реалізації виховної функції дистантними сім’ями. Досліджено психологічні особливості дистантної сім’ї. З’ясовано, що найбільш гострими проблемами в процесі становлення особистості підлітка із дистантних сімей є тривала розлука з одним із батьків, дефіцит тілесно-емоційного спілкування з батьками, виникають часті конфлікти внаслідок відсутності активного спілкування, а також проблеми адаптації членів сім’ї до зустрічей та нових розлучень, труднощі в організації спілкування на відстані. Це провокує емоційне охолодження до потреби в батьківській любові та опіці, викликає почуття тривожності, дезадаптації та соціальної незахищеності.

##submission.downloads##

Опубліковано

26.12.2024

Як цитувати

ПОТАПЧУК, Н., & ВЕНДЕРА, А. (2024). ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ ФУНКЦІЇ ДИСТАНТНИМИ СІМ’ЯМИ. Psychology Travelogs, (4), 241–254. https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-23

Номер

Розділ

Статті