ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ДО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Алла РУДЕНОК Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0003-1197-0646
  • Марина КОВАЛИК Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-22

Ключові слова:

дошкільний вік, тривога, тривожність, прояви тривожності, адаптація, дезадаптація

Анотація

Стаття присвячена досить актуальній темі, на сьогоднішній день, підвищення тривожності дітей дошкільного віку. У праці висвітлений досвід дослідження проблеми деяких зарубіжних та вітчизняних науковців щодо понять «тривога», «тривожність», «дошкільний вік», «адаптація», «дезадаптація».

 Описано основні види тривожності, причини її виникнення в дитячому віці та вплив на адаптацію дитини до закладу дошкільної освіти. Аргументовано, що висока тривожність негативно впливає не тільки на ступінь адаптації до нових умов, а й на формування дошкільника як особистості в суспільстві. Детально проаналізовано умови виникнення дезадаптації дошкільника, виділено основні наслідки такого процесу. Авторами запропоновано рекомендації вихователям та батькам щодо її зниження та попередження у закладі дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

26.12.2024

Як цитувати

РУДЕНОК, А., & КОВАЛИК, М. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ДО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Psychology Travelogs, (4), 231–240. https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-22

Номер

Розділ

Статті