ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ВОРОЖОСТІ У СТУДЕНТІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ СУБ’ЄКТИВНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-12Ключові слова:
ворожість, суб’єктивне благополуччя, психічний стан, психологія студентівАнотація
Рівень суб’єктивного благополуччя впливає на психічний стан особи, включаючи прояви ворожості, створює нові можливості для корегування проявів даного стану серед студентів. На основі теоретичного аналізу джерел, які описують феномени ворожості та суб’єктивного благополуччя можна зробити припущення про взаємозв’язок даних факторів. Ворожість розцінюється як повноцінна життєва установка особи, котра може виступати продовженням загального негативного світосприйняття людини, що сформувалось внаслідок низького рівня суб’єктивного благополуччя. Емпіричне дослідження було спрямоване на дослідження основних тенденцій розвитку та формування ворожості і стану суб’єктивного благополуччя серед студентів. Отримані наслідки даного дослідження містять важливу інформацію, щодо особливостей корекції негативних проявів ворожості у студентів з низьким рівнем суб’єктивного благополуччя.