ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМЦЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-11

Ключові слова:

імідж, формування, підприємець, керівник, психологічні особливості

Анотація

Стаття присвячена важливій темі ефективного формування іміджу підприємця з метою підвищення власної конкурентоспроможності на ринку та положення серед колег та підлеглих. Описано умови, в яких перебуває сучасний український підприємець та які вимагають від нього надання особливої уваги побудові власного іміджу. У праці наведено розуміння іноземними та українськими вченими поняття «імідж», його основних характеристик. Виокремлено конкретні особистісні якості, вміння та навички, які сприяють формуванню ефективного іміджу керівника підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

27.06.2024

Як цитувати

СТОРОЖУК, Н. (2024). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМЦЯ. Psychology Travelogs, (2), 112–119. https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-11

Номер

Розділ

Статті