ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМЦЯ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-11Ключові слова:
імідж, формування, підприємець, керівник, психологічні особливостіАнотація
Стаття присвячена важливій темі ефективного формування іміджу підприємця з метою підвищення власної конкурентоспроможності на ринку та положення серед колег та підлеглих. Описано умови, в яких перебуває сучасний український підприємець та які вимагають від нього надання особливої уваги побудові власного іміджу. У праці наведено розуміння іноземними та українськими вченими поняття «імідж», його основних характеристик. Виокремлено конкретні особистісні якості, вміння та навички, які сприяють формуванню ефективного іміджу керівника підприємства.
##submission.downloads##
Опубліковано
27.06.2024
Як цитувати
СТОРОЖУК, Н. (2024). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМЦЯ. Psychology Travelogs, (2), 112–119. https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-11
Номер
Розділ
Статті