ПОСТКОВІДНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ПЕДАГОГА МЕРЕЖІ ВІДКРИТОЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Руслана МОРОЗ Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України https://orcid.org/0000-0001-9776-491X

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-1

Ключові слова:

педагог, дистанційна освіта, COVID-19, постковідний синдром, постковідна реабілітація, резилієнтність, психологічна адаптація, копінг

Анотація

Стаття присвячена пошуку шляхів постковідної реабілітації педагога мережі відкритої дистанційної освіти. Дослідження здійснено за грантової підтримки Національного фонду досліджень України в рамках проєкту «Постковідна соціально-психологічна реабілітація учасників освітнього процесу в діяльності працівників психологічної служби» (реєстраційний номер 2021.01/0198).

У статті з’ясовано, що чинниками успішної психологічної адаптації можна вважати внутрішні і зовнішні ресурси, особливо ресурси стресостійкості, життєстійкість, адаптивні копінг-стратегії, резилієнтність, посттравматичне зростання. Доведено, що головні етапи постковідної реабілітації в роботі з педагогами – це розлад, стійкість та зростання. Стаття стане в нагоді практичним психологам і педагогам дистанційної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

27.06.2024

Як цитувати

МОРОЗ, Р. (2024). ПОСТКОВІДНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ПЕДАГОГА МЕРЕЖІ ВІДКРИТОЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ. Psychology Travelogs, (2), 6–15. https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-1

Номер

Розділ

Статті