РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-19Ключові слова:
емоційний інтелект, структура емоційного інтелекту, емоції, стрес, емпатія, ідентифікація емоцій, професійна підготовкаАнотація
У статті представлений аналіз результатів дослідження особливостей розвитку емоційного інтелекту у майбутніх фахівців соціономічного профілю, зокрема у майбутніх психологів, соціальних працівників і вчителів фізичної культури та спорту. Виявлено тенденцію до покращення рівня розвитку емоційного інтелекту у студентів на випускному курсі порівняно з початковим, що може бути пов’язано з професійним зростанням і поглибленим розумінням емоційних аспектів у соціально-економічному контексті. З’ясовано, що існують певні аспекти емоційного інтелекту, які менш розвинуті у студентів соціономічного профілю, зокрема: управління стресом, управління власними емоціями та розпізнавання емоцій інших.
##submission.downloads##
Опубліковано
27.06.2024
Як цитувати
КУЛЕШОВА, О., КРИВИЙ, В., & ШЕРЕМЕТ, Р. (2024). РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ . Psychology Travelogs, (2), 197–206. https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-19
Номер
Розділ
Статті