ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ПОКУПЦЯ ПРИ ВИБОРІ БРЕНДОВОГО ОДЯГУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-23

Ключові слова:

реклама, бренди, споживач, психологічний вплив, емоції, психологічна залежність

Анотація

У статті здійснюється теоретичне вивчення психологічного впливу реклами на покупця у процесі вибору модного бренду та його придбання. Виявлено, що володіння брендовою річчю відіграє важливу роль у формуванні самооцінки та соціальної ідентичності споживачі. Також, вплив реклами на споживача є суттєвим, оскільки сприяє усвідомленню бренду, формуванню асоціацій, підвищує його пізнаваність та стимулює бажання придбати продукт, використовуючи для цього візуальні та емоційні стратегії. З’ясовані ознаки, які вказують на негативні емоції та стрес, пов’язані з неможливістю придбати її, що в подальшому здатне впливатина психологічне і фізичне здоров’я споживача.

Встановлено, що рекламні стратегії, такі як використання відомих особистостей та присутність у соціальних мережах стимулюватиме попит на брендові речі також, призводитиме до збільшення витрат і надмірних очікувань. А використання маніпулятивних технік впливу реклами на споживача, підштовхує їх до покупки, створення штучної необхідності продукту, використання емоційного впливу, підсилення соціального тиску або створення ілюзії ексклюзивності. Більшість споживачів розглядають покупку брендової річчі як засіб підтримки свого статусу та ідентичності, що призводить до залежності від матеріальних речей та втрати автентичності. Окреслено перспективи подальших дослідження для вивчення впливубрендового споживання на соціальні відносини та емоційний стан споживачів для розробки ефективних інтервенцій.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

КОЗЛОВСЬКА, Л., & ПОТАПЧУК, Є. (2024). ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ПОКУПЦЯ ПРИ ВИБОРІ БРЕНДОВОГО ОДЯГУ. Psychology Travelogs, (1), 239–247. https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-23

Номер

Розділ

Статті