ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВПЛИВУ ТРИВОЖНОСТІ НА САМООЦІНКУ В СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-22Ключові слова:
адикція, адитивна поведінка, юнацький вік, психічний стан, профілактикаАнотація
У статті представлено аналіз психолого-педагогічних досліджень щодо проблеми впливу тривожності на самооцінку в юнаків. Висвітлено зміст поняття тривожності та самооцінки особистості. Досліджено, що тривожність виникає у ситуаціях невизначеної небезпеки, це є емоційним станом, що проявляється через очікування неблагополучного розвитку подій. Самооцінка особистості є оцінкою людини своїх якостей, самій собі, своїм здібностям, а також тому місцю, яке вона займає в соціальному середовищі. Самооцінка особистості свідчить про соціальну адаптованість людини, самооцінка є регулятором поведінки та діяльності, який збирає весь життєвий досвід людини. Як самооцінка, так і тривожність є тими характеристиками, які є дуже важливими для формування та розвитку особистості в юнацькому віці, під час навчальної діяльності, під час становлення у професійній діяльності. З’ясовано,що тривожність має вплив на формування та розвиток самооцінки особистості юнацького віку.