РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПОЖИВАЧА, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПЕРСОНАЛІЗАЦІЮ РЕКЛАМНИХ СТРАТЕГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-20Ключові слова:
психологічні особливості споживача, поведінка споживача, рекламні стратегії, нейротизм, екстраверсія, інтроверсія, цінностіАнотація
В статті представлені результати дослідження психологічних особливостей споживачів реклами, що впливають на її персоналізацію. Визначено, що рекламне повідомлення стає більш ефективним, якщо воно спрямоване на певний сегмент цільової аудиторії, що має спільні характеристики, у процесі купівлі товарів і послуг сучасні споживачі демонструють різні поведінкові патерни, на процес прийняття рішення про покупку впливає низка факторів. Авторами доведено, що формування рекламної кампанії залежить від індивідуально-типологічних особливостей людини. Розуміння того, як споживачі обирають конкретні товари з ряду альтернативних, дозволяє адаптуватися до споживчої поведінки. Однак за певних умов можна також ефективно управляти поведінкою споживачів, і маркетинг має для цього значний арсенал інструментів.