ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ В УМОВАХ ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-19Ключові слова:
резильєнтність, майбутні офіцери-прикордонники, психологічні умови, професійна діяльність офіцерів-прикордонників, стрес, стресові ситуаціїАнотація
У статті аналізуються підходи науковців до визначення резильєнтності. За результатами цього аналізу, а також із урахуванням специфіки професійної діяльності офіцерів-прикордонників визначено психологічні умови розвитку резильєнтності майбутніх офіцерів-прикордонників в умовах вищого військового навчального закладу: розвиток професійної мотивації курсантів на успіх через оптимістичний стиль мислення; застосування педагогами психологічних механізмів формування у курсантів локус контролю під час розв’язування навчально-професійних завдань; створення належного навчально-методичного забезпечення освітнього процесу; формування критичного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників; активне застосування тренінгових технологій з екстремальних видів діяльності.