ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ І ПСИХОЛОГІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-13Ключові слова:
вольові якості, емоційна стійкість, майбутні психологи і педагоги, міжособистісна взаємодія, нейротизм, нервово-психічне напруження, тривожністьАнотація
Стаття присвячена дослідженню проблеми міжособистісної взаємодії майбутніх психологів і педагогів в залежності від рівня емоційної стійкості. Емоційна стійкість являється одним з важливих компонентів у структурі емоційно-вольової сфери, яка забезпечує належний рівень стресостійкості та вольового контролю. Були проаналізовані дослідження щодо проблеми емоційної стійкості майбутніх фахівців і здійснене емпіричне дослідження особливостей міжособистісної взаємодії в осіб з різним рівнем емоційної стійкості. В результаті дослідження виявлені достовірні відмінності у способах вирішення конфліктів та стилях міжособистісного спілкування в залежності від рівня емоційної стійкості.
##submission.downloads##
Опубліковано
28.03.2024
Як цитувати
ВАСЮК, К. (2024). ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ І ПСИХОЛОГІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ. Psychology Travelogs, (1), 136–148. https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-13
Номер
Розділ
Статті