СУПЕРВІЗІЯ ЯК ОДНА З УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-12

Ключові слова:

професійна ідентичність, майбутні психологи-консультанти, самоідентифікація, супровід, супервізія

Анотація

У статті здійснено теоретичне дослідження понять супервізії та професійної ідентичності майбутніх психологів-консультантів. Встановлено, що професійна ідентичність є одним із найважливіших компонентів «Я» концепції людини, виступає показником її залучення у професійне співтовариство та умовою якості діяльності, що виконується. Представлено, що професійна ідентичність є одним із трьох критеріїв, який розкриває зміст поняття професійного становлення особистості. Метою статті є теоретико-емпіричне дослідження супервізії як важливої частини допомоги в професійному становленні та формуванні професійної ідентичності майбутнього психолога-консультанта, а також емпіричне визначення сформованості професійної ідентичності психолога та можливості отримувати супервізію. Отримані результати дали можливість стверджувати, що супервізія має значення не лише для окремого компонента професійної ідентичності, але й дозволяє активізувати розвиток усіх елементів ідентичності.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

ПЕТЯК, О., & АЛЄКСЄЄВ, О. (2024). СУПЕРВІЗІЯ ЯК ОДНА З УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ. Psychology Travelogs, (1), 126–135. https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-12

Номер

Розділ

Статті