СУПЕРВІЗІЯ ЯК ОДНА З УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ-КОНСУЛЬТАНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-12Ключові слова:
професійна ідентичність, майбутні психологи-консультанти, самоідентифікація, супровід, супервізіяАнотація
У статті здійснено теоретичне дослідження понять супервізії та професійної ідентичності майбутніх психологів-консультантів. Встановлено, що професійна ідентичність є одним із найважливіших компонентів «Я» концепції людини, виступає показником її залучення у професійне співтовариство та умовою якості діяльності, що виконується. Представлено, що професійна ідентичність є одним із трьох критеріїв, який розкриває зміст поняття професійного становлення особистості. Метою статті є теоретико-емпіричне дослідження супервізії як важливої частини допомоги в професійному становленні та формуванні професійної ідентичності майбутнього психолога-консультанта, а також емпіричне визначення сформованості професійної ідентичності психолога та можливості отримувати супервізію. Отримані результати дали можливість стверджувати, що супервізія має значення не лише для окремого компонента професійної ідентичності, але й дозволяє активізувати розвиток усіх елементів ідентичності.