ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-11Ключові слова:
стрес, стресогенні чинники, стресостійкість, здобувачі вищої освіти, психопрофілактикаАнотація
У статті порушується проблема стресу і стресостійкості здобувачів вищої освіти, що істотно впливає на якість освоєння ними освітніх програм. На основі даних, отриманих за результатами їхнього опитування, досвіду викладання у закладі вищої освіти та аналізу наукових досліджень, сформульовано та проаналізовано основні стресогенні чинники здобувачів очної форми навчання, які співвіднесено за різними критеріями. Визначено різницю між характеристиками стресу у різні періоди навчання, у період сесії та міжсесійний період, а також серед тих, хто має різні рівні академічної успішності. Обґрунтовано найбільш значущі чинники стресу та запропоновано напрямки їхньої психопрофілактики і розвитку стресостійкості.
##submission.downloads##
Опубліковано
28.03.2024
Як цитувати
МОРОЗ, Л., & БЕРЕЗЮК, М. (2024). ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ. Psychology Travelogs, (1), 115–125. https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-11
Номер
Розділ
Статті