ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-11

Ключові слова:

стрес, стресогенні чинники, стресостійкість, здобувачі вищої освіти, психопрофілактика

Анотація

У статті порушується проблема стресу і стресостійкості здобувачів вищої освіти, що істотно впливає на якість освоєння ними освітніх програм. На основі даних, отриманих за результатами їхнього опитування, досвіду викладання у закладі вищої освіти та аналізу наукових досліджень, сформульовано та проаналізовано основні стресогенні чинники здобувачів очної форми навчання, які співвіднесено за різними критеріями. Визначено різницю між характеристиками стресу у різні періоди навчання, у період сесії та міжсесійний період, а також серед тих, хто має різні рівні академічної успішності. Обґрунтовано найбільш значущі чинники стресу та запропоновано напрямки їхньої психопрофілактики і розвитку стресостійкості.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

МОРОЗ, Л., & БЕРЕЗЮК, М. (2024). ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ. Psychology Travelogs, (1), 115–125. https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-11

Номер

Розділ

Статті