МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ НА ПРОКРАСТИНАЦІЮ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-10Ключові слова:
феномен прокрастинації, мотивація, академічні цілі, учні старших класів, саморегуляція, психологічні аспекти учіння, самоменеджментАнотація
Стаття присвячена вивченню ролі мотивації в управлінні прокрастинацією серед учнів старших класів. Було винесено на огляд результати дослідницької роботи впливу різних мотиваційних чинників на ефективність навчання та здатність учнів долати тенденцію до відкладання завдань. В статті розглядаються психологічні аспекти мотивації, такі як внутрішня та зовнішня мотивація, а також вплив саморегуляції. Ця стаття має значущість для педагогічної практики та допомагає в розумінні механізмів ефективного управління мотивацією як інструментом боротьби з прокрастинацією у навчальному середовищі.
##submission.downloads##
Опубліковано
28.03.2024
Як цитувати
АНТОНОВА, З., & ГЛАДКА, О. (2024). МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ НА ПРОКРАСТИНАЦІЮ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ. Psychology Travelogs, (1), 103–114. https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-10
Номер
Розділ
Статті