ДИНАМІКА ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-8Ключові слова:
професійна самосвідомість, студенти педколеджу, когнітивний компонент, афективно-оцінний компонент, поведінковий компонентАнотація
Професійна самосвідомість студентів педколеджу представлена сукупністю трьох компонентів: когнітивного, афективно-оцінного та поведінкового. Когнітивний компонент представлений характеристиками, що відображають вираженість професійно важливих рис, актуалізацію образу Я-ідеального, а також параметрами, що дозволяють оцінити рівень професійної ідентичності. Афективно-оцінний компонент характеризує самоставлення суб’єкта як студента педколеджу, а також ставлення до своєї навчально-освітньої діяльності. Поведінковий компонент відображає мотиваційно-ціннісні та регулятивно-діяльні аспекти, які детермінують успішність виконання професійної діяльності. В процесі професійної підготовки у педагогічному коледжі можна спостерігати динаміку становлення професійної самосвідомості студентів.