ЕМОЦІЙНА СТІЙКІСТЬ ЯК ЧИННИК ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-4Ключові слова:
педагог, емоційна стійкість, психічний стан, емоції, саморегуляціяАнотація
У статті здійснено теоретичне вивчення й обґрунтування емоційної стійкості педагогів, проведено її науковий аналіз, узагальнено та систематизовано інформацію з означеної проблеми, отриману з наукових джерел. Емоційна стійкість є інтегративною якістю особистості, що має професійну значущість для роботи педагога у своїй галузі педагогічної діяльності. Підвищені вимоги до особистості педагога суспільством пред’являються, оскільки якість особистості педагога впливає на формування особистості учня. Виховання здорової особистості учнів сприймається як головний принцип освіти. Емоційна стійкість – це основна особиста компетенція педагога, без якого неможлива ефективна реалізація його трудових функцій.
##submission.downloads##
Опубліковано
28.03.2024
Як цитувати
ХУРТЕНКО, О., & ДМИТРЕНКО, С. (2024). ЕМОЦІЙНА СТІЙКІСТЬ ЯК ЧИННИК ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Psychology Travelogs, (1), 41–49. https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-4
Номер
Розділ
Статті