ПІДСУМКОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СІМ’ЯХ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-22

Ключові слова:

сім’я, молодші школярі, соціальний інтелект, дистанційне навчання, вимушена соціальна депривація, психічне здоров’я

Анотація

Стаття присвячена узагальненню результатів дослідження розвитку соціального інтелекту молодших школярів у сім’ях. Визначено, що вплив сім’ї на цей процес під час дистанційного навчання не є досить вивченим. Розглянуто наукові підходи, які описують структуру та складові соціального інтелекту молодших школярів. Обґрунтовано функціонал сім’ї як детермінанти соціального розвитку молодших школярів в умовах негативних впливів на їх психіку вимушеної соціальної депривації через карантинні обмеження, пов’язані перебігом та наслідками пандемії COVID-19 та воєнного стану в Україні. Доведено доцільність діагностики складових соціального інтелекту молодших школярів, які знаходяться в цих умовах; профілактики і корекції наслідків цих негативних впливів; впровадження тренінгу з метою розвитку соціального інтелекту молодших школярів зокрема, покращення якості їх освіти під час дистанційного навчання нівелювання та збереження їх психічного здоров’я загалом.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.09.2023

Як цитувати

СУХОДОЛЯ, Ю. (2023). ПІДСУМКОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СІМ’ЯХ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Psychology Travelogs, (3), 236–258. https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-22

Номер

Розділ

Статті