ВІДЧУЖЕННЯ ВІД НАВЧАННЯ ТА ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ OFF-LINE НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-7

Ключові слова:

дистанційне навчання, студенти, емоційне вигорання, відчуження від навчання, академічний контроль, самоконтроль

Анотація

У статті представлено результати дослідження характеру зв’язку між вподобаннями студентами дистанційної або традиційної форм навчання із відчуженням від нього та емоційним вигоранням з врахуванням суб’єктивної оцінки успішності навчання, самоконтролю та академічного контролю. Зазначається, що вподобання у виборі дистанційної чи традиційної форм навчання відображають мотиваційно-смислові та регуляторні особливості навчальної діяльності студентів. Перехід до дистанційного навчання у ЗВО для більшості студентів виглядає малопривабливою альтернативою традиційному навчанню, що загрожує якості освіти, тоді як змішане навчання оцінюється значно позитивніше. Це надає підстави констатувати, що використання змішаної форми навчання у ЗВО видається більш виправданим.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.09.2023

Як цитувати

ЯКИМЧУК, Б. (2023). ВІДЧУЖЕННЯ ВІД НАВЧАННЯ ТА ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ OFF-LINE НАВЧАННЯ. Psychology Travelogs, (3), 72–81. https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-7

Номер

Розділ

Статті