РЕФЛЕКСІЯ ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГАРМОНІЙНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У КОМАНДНІЙ РОБОТІ

Автор(и)

  • Вікторія ТИХОНОВИЧ ВСП «Харківський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» https://orcid.org/0000-0002-0232-3001

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-6

Ключові слова:

рефлексія, робота в команді, взаємовідносини, методологія Scrum, дебрифінг, техніка «Шість капелюхів мислення»

Анотація

У статті висвітлено результати дослідження ролі рефлексії у формуванні в команді взаємовідносин, побудованих на гармонії та взаєморозумінні. Рефлексію визначено як властивість мислення людини, яка спрямовує особистість на осягнення та усвідомлення притаманних їй форм свідомості задля аналізу власної діяльності, самопізнання, що характеризує особливості її духовного світу. На основі характеристики видів «рефлексії у спілкуванні» проаналізовано її прояви в командних відносинах. Виділено етапи командної рефлексії, дотримання яких допомагає команді забезпечити ефективну співпрацю для досягнення спільних цілей та покращення взаємовідносин. Розглянуто інструменти та методи проведення рефлексії, що сприяють формування гармонійних взаємовідносин в команді: методологія Scrum, методики «Шести капелюхів мислення», проведення дебріфінгу, «Світлофор», «Мозковий штурм», «Позитивні інсайти», «Портфоліо досягнень», «Діалогічні кола» та ін.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.09.2023

Як цитувати

ТИХОНОВИЧ, В. (2023). РЕФЛЕКСІЯ ЯК ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГАРМОНІЙНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У КОМАНДНІЙ РОБОТІ. Psychology Travelogs, (3), 62–71. https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-6

Номер

Розділ

Статті