ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ТРИВОЖНОСТІ В СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-3Ключові слова:
стать, ґендер, гендерні особливості, тривожність, особистісна тривожність, ситуативна тривожність, юнацький вікАнотація
У статті висвітлено механізм переживання тривожності студентами-першокурсниками різної статі в умовах війни. Охарактеризовано психологічні основи понять «стать», «ґендер», «гендерні особливості» студентів та сфери, в яких вони проявляються. Авторами розкрито поняття «тривожність», визначено її види та рівні. Охарактеризовано концептуальні теорії та підходи до вивчення тривожності в осіб юнацького віку. Описано психологічні детермінанти виникнення тривожності та особливості її прояву в осіб юнацького віку. Проаналізовано гендерні особливості осіб юнацького віку з метою виявлення існуючого взаємозв’язку між гендерними відмінностями та проявом тривожності в юнацькому віці.
##submission.downloads##
Опубліковано
29.09.2023
Як цитувати
МІХЕЄВА, Л., & КУЛЕШОВА, О. (2023). ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ТРИВОЖНОСТІ В СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ. Psychology Travelogs, (3), 28–39. https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-3
Номер
Розділ
Статті