РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В КОНТЕКСТІ ЗАДАЧНОГО ПІДХОДУ ДО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Оксана ЛЯЩ Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-1317-4398
  • Оксана ХУРТЕНКО Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-2498-1515

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-11

Ключові слова:

інтелект, завдання, метапізнання, емоційний інтелект, генезис емоційного інтелекту, юнацький вік

Анотація

У статті подано теоретико-методологічний аналіз психологічних основ генези емоційного інтелекту особистості в ранній юності, що став підставою для розробки авторської концепції дослідження. Сформульовано і обґрунтовано теоретичну модель генези емоційного інтелекту в ранній юності; здійснено кількісний та якісний аналіз структури, рівнів та особливостей розвитку емоційного інтелекту юнаків; визначено систему психологічних чинників, механізмів та закономірностей генези емоційного інтелекту в ранній юності.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.09.2023

Як цитувати

ЛЯЩ, О., & ХУРТЕНКО, О. (2023). РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В КОНТЕКСТІ ЗАДАЧНОГО ПІДХОДУ ДО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Psychology Travelogs, (3), 113–124. https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-11

Номер

Розділ

Статті